mandag 13. oktober 2014

PUSSET OPP YTTERGANGEN

Hei alle sammen, nå skal jeg fortelle dere hva JEG har gjort i starten på høstferien som var! Det startet med at vi snakket om alt som skal fikses på inne i huset og da sa jeg til pappa hvorfor kan vi ikke fikse gangen, det er jo det aller første folk ser når dem kommer til oss. Så da ble pappa med meg ned på monter så jeg kunne finne malingen jeg hadde valgt og så mange koster og pensler vi trengte. 

Så når vi kom hjem igjen etter handleturen måtte vi legge papir på gulvet og ta teip rundt lister der det ikke skulle komme 
Her hjelper pappa meg med og teipe over ting
 som ikke skal få maling på seg.
Sånn så veggen og taket ut før jeg
gjorde noe som helst.
Her er jeg ENDELIG ferdig med
 malingstrøk på taket.

Her ser dere det litt bedre hvordan det ble.
Første strøk på veggene. på veggene har jeg brukt en veldig lys grå farge, husker ikke helt hva den heter.
På taket har jeg brukt en hvit plank farge.

HER SER DERE HVORDAN RESULTATE BLE
MEN ER DEN DEL TING JEG FORSATT SKAL FIKSE PÅ SOM - SKAL FÅ INN SKYVEDØRER OG SETTE INN LITT GRØNNE PLANTER. 
Her kommer det skyvedørsgarderobe.

Her ser dere fargen på veggen ganske godt.

Her har jeg bare pyntet litt!

KOMMER BILDER TIL SLUTT HVORDAN ALT BLIR!

1 kommentar: