mandag 16. mars 2015

DAG 1: UTPLASSERING PÅ SKEIDAR

Hei!

Nå har tiden endelig kommet til at vi skal ha utplassering. Så de to ukene frem over skal jeg være utplassert. Første uken min er på Skeidar og siste uken blir på IKEA.

Første dagen var idag og jeg var både spent og litt nervøs. Men merket at dette ikke var noe og grue seg til med engang vi kom inn. Vi ble tatt imot med åpne armer.

Idag var jeg sammen med Kine nede i interiør adelingen. Vi fikk mange oppgaver som vi skulle gjøre og masse av det var og ryddeplass i hyller og lage utstillinger så det ble mye finere og selvfølgelig ryddigere i butikken. Jeg jobbet med Kine idag, siden imorgen skal jeg opp på møbel adelingen. Det blir spennende men også litt nervepirrende. Alltid betryggende og ha noen ved seg!

Dette er noe av det vi har gjort idag! 







Vi tok oss også en velfortjent matpause :)

Alt i alt, en spennende og fin dag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar