tirsdag 24. mars 2015

DAG 2: IKEA

Hei, dette innlegget er også fra Mandagen. 

Mandag: Ble jeg møtt med kjempe blide mennesker som tok meg kjempe godt imot. Satte fra meg sakene mine også gikk vi og satte oss i kaninen og tok en kopp med te mens vi snakket litt om hva jeg skulle gjøre mens jeg var på IKEA. Fikk også en oppgave som jeg skal gjøre mens jeg er der, som  jeg skal være ferdig med på Fredagen. 

Den oppgaven går ut på at det er masse "spørsmål" som jeg skal svare på innen interiør og skal lage en power point ut av det, dette skal henge sammen med rapporten jeg skal lage fra jeg var på Skeidar.

Dette er det første du ser da du kommer inn på IKEA, en utrolig fin utstilling. 
Dette er oppgaven jeg har fått utdelt.

Tirsdag: Jeg starter klokken 08:00 så når jeg kom til IKEA, startet vi med og gå rundt og rydde før kundene kommer klokken 10:00, rydde på plass ting som mangler og flytte ting på riktig sted. 



Så har vi rydde på plass nye varer som kom idag, veldig mye jobb så var veldig mange som måtte hjelpe til med det. Mens de andre hadde møte så satte jeg meg i kantinen og prøvde og starte litt på denne oppgaven. 
 Må ha på meg værnesko når vi drev nede og ryddet siden det kjørte truck der. Har også på meg IKEA genser pluss navnskilt. 
Mye rart folk finner på, vi fant noen utstillingsglass som folk hadde drukket av. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar